Pages

Thursday, March 14, 2013

Jelly Bunny Shoes

Assalamualaikum
Baru² ni terlihat instagram kwn masa study dulu..tertarik dgn gambar kasutnya yg sangat COMEL.
Pastu nampak lak hashtag Jelly Bunny..apa lagi terus la aku google..hihi..mcm stalker lak aku ni..
Papepun..mmg tertarik sgt² dengan kasut dia.tak percaya jom tengok gambar Jelly Bunny nih.
pic from Fb Jelly Bunny

pic from Fb Jelly Bunny
Rupa²nya kedai kasut ni dah bertapak agak lama,cawangan utama di KLCC (sebelah Isetan)
Cawangan yang lain Mid Valley,One Utama.Dengar kata ada di Sunway Pyramid,aku tak perasan ada di mana.
Owh,btw harga range from rm29-rm99 (yg rm99 ni aku rasa cam tak berbaloi beli :p) tapi mostly harga dia rm29-rm39 sahaja.
Okay,ini lah hasil rembatan aku..kui kui..laki aku layan je la perangai bini sorang dia ni.
comel kan bag dia
suka sangat yg pink ni.alhamdulillah dpt gak
actually nak cari color yg jernih or biru pekat..tapi byk color/size habis
hubs kata,tu yg purple tuh perut muncit ke?bukanlahh..lutut..konon nak artistic shoot :p
Buat masa sekarang,sepanjang aku pakai agak selesa & tak melecet.alhamdulillah berbaloi beli ;)

No comments:

Post a Comment