Pages

Sunday, September 25, 2011

Setapak Melangkah

Assalamualaikum Wbt

Terbinanya blog ini adalah untuk berkongsi pengalamanku sepanjang merantau di negara orang.PLUS..skarang baru nak berjinak menjadi food blogger.2 things yg menjadi kegemaran aku,travel & makan..hihi..so hope tak pening la jap aku cite pasal travel,jap aku cite makanan yg aku masak yeh
Since next year aku akan ke Perth,so rasanya banyak cerita aku akan kongsi pasal Perth la utk permulaan ni..oh,and im going to south korea too!super duper excited^^

Insyaallah, masuk next year.2 kali aku telah ke Perth.Alhamdulillah aku telah ke sana pada 26 October 2011 dan insyaallah akan kembali pada 4 April 2012.
Reason aku nak kesana lagi sebab last year pergi atas urusan kerja,rasa tak puas berjalan..Pergi pun area dekat,Fremantle,city,cottesloe.
Wujud perasaan tidak puas hati kerana banyak lagi tempat yang tidak dpt di cover.

Maybe ada sesetengah traveler yang hanya pergi untuk jangka singkat & tidak dapat ke arah albany or pinnacles boleh menggunakan info kami untuk ke sana nanti

Disamping itu juga aku akan update info2 yg aku dpt utk preparation ku before berlepas ke Perth pada April next year.

InsyaAllah

Notakaki: Blog ini dibuat untuk bercerita tentang pengalaman & mengisi masa lapang seorang suri rumah.Tidak mahu berlawan atau cuba mengatasi sesiapa.Tidak juga untuk mengejar dunia sahaja.Jika tak dpt melancong jauh pun,cukuplah sekadar setahun sekali dapat melihat & merasai kebesaran maha esa di tempat yang berbeza².











No comments:

Post a Comment