Pages

Thursday, June 13, 2013

Gel/Lip Tint :)

Inginkan bibir yg merah mungil tapi nampak natural?inginkan bibir seperti artis korea? Yay,akhirnya in2it dah keluarkan product Gel Tint aka lip tint.Actually dah lama aku nak beli mende ni,tp disebabkan ada keluaran yg agak mahal & mostly yg murah kena beli online..terus rasa malas nak beli.






nampak natural kan lepas pakai?ini bukan lips saye,semua gambar hasil google :P

Tapi masa jalan2 Jusco baru-baru ni,sempat singgah Watson..tak sangka In2it dah keluarkan gel tint.
Gel tint ni boleh pakai kat bibir & pipi.Bila apply dia tak rasa berat kat bibir kita.Malah petua nak bibir mcm org korea,seakan2 natural seperti tak pakai makeup disebabkan guna lip tint lah.
Actually brand lain mmg dah lama ada kat pasaran mcm benefit.Before this aku pernah try,tapi masa tu tak terpengaruh lagi..hehe..
Btw,aku beli sebab nak pakai both kat rumah & luar.Yelah ramai kata berhias biarla dirumah & di depan suami..tapi tak kose la nak pakai lipstick tebal2 24 jam ye x?jadi lip tint ni merupakan solution utk aku sekali sekala melaram di rumah..haha..
bila pakai dia xde rasa oily or greasy mcm pakai lip gloss.Pada siapa nak mencuba bolehla bli kat Watson.rm9.90 sahaja :)
ji hyo pun pakai lip tint,tapi dia duta utk Benefit :p
aku amek melon :)

No comments:

Post a Comment