Pages

Thursday, June 13, 2013

yay dapat bergambar dengan Kim Jong Kook!sparta~

Salam
First of all,I'm not fanatic fan of K-Pop..but i am fanatic fan of Running Man!
Tadi kami dpt berjumpa & bertentang mata dgn Kim Jong Kook sparta!! ohh my ohh myy..boleh pengsan.nasib baik dah berlaki..haha
Actually before nak datang,hubs tanya dulu ex ofismate dia kat tv3 boleh tak nak tgk KJK interview kat One.Fm .Kebetulan ada member hubs yang shift malam,kami apa lagi..bedesup la ke Media Prima.
Tapi gambar tak berapa clear ,sbb first dpt shoot dari jauh.body guard yg gediks tak bagi shoot dekat2.second..napela malap je lampu Media Prima ni.
nasib baik kami sempat menyelinap masuk kat tepi konti.masa tu ada 3 org je,aku hubs & sorang girl nih.yang lain semua kat luar..hahaha,bila Jong Kook oppa keluar je dari konti terus kami serbu (gila fanatik aku ni,tak pernah aku buat perangai camni :p )
Body guard semua kecoh marah2..aku apa lagi.kata ngan KJK 1 picture only,sambil buat muka sadis..terus dia kata ngan body guard..1 picture 1 picture..can can..haha
jom layan gambar yg blur2 tak cukup makan..:p
KJK tengok camera saya.Yay!




Bila balik rumah dah pukul 12am,tetiba rasa insaf sekejap..Orang lain malam Jumaat baca Yasin,ko pi kejar artis Korea...ish ish ish.

No comments:

Post a Comment