Pages

Saturday, March 24, 2012

Dermagic Simplysiti

As salam

entry ini tidak berkaitan dengan baking mahupun travelling..kuikui kui
Pernah tak korang dengar cream yang boleh menghilangkan stress? haa,kat sini aku nak share..hihi

Entry yang sebelum ni aku pernah bgtau kulit aku tidak pernah ada masalah,pakai lah krim pape insyaallah okay.tapi bila aku travel ke perth dulu,kulit aku jadi kering sangat² kerana perubahan cuaca.
Keadaan angin nya yang sejuk tetapi matahari yang terik menyebabkan kulit aku berubah jadi kering dan pedih.

Sejak tu kulit ku dah pandai buat 'perangai'..hehe,kejap okay kejap tak okay
If terlalu kena aircond lama sangat pun boleh kering.

Banyak product aku dah cuba,tapi tak berkesan.Malah aku tidak lah risau tahap maksima mengenai kulit aku,if kering,kering je lah..letak cream,2-3 jam pastu jadi balik..sehinggalah aku layan cerita korea..

ish..tercabar okay,melihat kulit mereka yang flawless...gebu senantiasa...bukan takat perempuan ,lelaki pun begitu...abaikan jika mereka membuat plastic surgery..terlintas niat di hati untuk menjaga semula kulit ku ini.

Ramai yang tahu Dato Siti telah melancarkan produk skincare.faktor aku tertarik ingin mencuba kerana asal pembuatannya di Korea..


first product yang aku beli Simply 5 cream SimplySiti
Bagi aku cream ni sangat wangi,product Siti kebanyakan nya wangi² , aku suka ^^

simplysiti.com.my



second,aku beli Dermagic Simplysiti
aku pernah menggunakan product lain semata² untuk menghilangkan kering 
,percubaan pertama selalunya kulit aku akan pedih,selang beberapa saat baru pedih hilang.

TAPI..untuk pertama kalinya ketika mencuba tester dermagic,sejukkkknyaaaa..lembuttt je rasa kulit
sila tekan² pipi anda dengan satu jari selepas memakai cream ini..

gebu..gebu..gebu..toing toing toing....(aha,percubaan memuji kulit sendiri)

katanya cream ni mampu menghilangkan stress,aku tak perasan perubahan stress pada diriku,sebab bila pakai terus sejuk & lembut pipi..mungkinkah itu faktor membuatkan kita gembira?

jadi,aku ingin suggest kan kepada sesiapa yang berkulit kering..bolehlah try product dermagic.akan ku bawa ketika travel ke perth,senang tak perlu pakai byk² cream.
Price : rm40 lebih....boleh lak lupa,inilah akibat bila ambil tapi hubby yang bayar..hihi.

okay,before aku menutup tirai..maybe dalam jarak terdekat ni aku tak upload apa² recipe or update tentang travel,minggu depan merupakan minggu yang sangat hectic.Lagi seminggu untuk ke perth,jadi schedule agak padat untuk menguruskan kerja + baki² preparation.

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment