Pages

Thursday, July 19, 2012

Salam Ramadhan & video travelog

As salam
Selamat datang bulan Ramadhan yang mulia. Excited nih dapat berpuasa bersama suami kali ke-2 ^^
Masa ni lah boleh berselang-seli bertukar menu untuk berbuka...berkumpul bersama keluarga tercinta..duk teringat dalam fikiran pun dah buatkan aku tersenyum

Kali ni aku nak share video travel di Perth..caca merba sungguh blog aku ni..jap pasal korea,jap pasal perth...takde turutan..heheh...excited akhirnya dapat siapkan video ni..punya la lama buat peram..harini sekali hadap..terus render..takde edit2 dah..janji boleh buat kenangan :p...
oh rindunya bunyi burung parrot,bunyi ombak laut...




kan best kalo video ni jadi vid documentary utk org2 sana..kuikuikui
Aku suka pertengahan video ni(puji vid sendiri..hehe)..sebab klimaks lagu tuh best & aku suka footage dia..susah tul nak cari lagu ni..2 tahun mencari...aku dgr lagu ni dalam website org philippines,cari bagai nak rak tak jumpa gak..last2 aku pakai software yang boleh detect lagu..alhamdulillah akhirnya dpt gak..suke suke~

Insyaallah korea pun ada gak video,cuma menunggu kerajinan nak edit sahaja..hik hik

No comments:

Post a Comment