Pages

Tuesday, January 15, 2013

Family trip 2013-Langkawi

As salam
quick update,dah nak bersarang blog ni aku tinggalkan..huhu
Sempena membuka lembaran tahun baru ini,aku ,suami & family mentua telah ke Langkawi.alang2 buat family trip,kami celebrate birthday Fil & Sil ,ayah mentua aku bday 11 jan(sama dato siti daa..) kakak ipar aku lak 10 jan...mmg best lah dpt celebrate sekali.

actually plan ni asalnya aku ngan hubs je yang pergi Langkawi..dapat tiket airasia rm170,dua org pergi balik..mau tak ku beli..hua hua.
tapi seminggu lepas tu aku teringat bday both kakak & ayah mentua aku sama dgn date kami pergi Langkawi (8-10hb)..
jadi aku pun tanya la hubs kot2 budjet mencukupi nak sekali harung bawa...alhamdulillah bila calculate kos mkn ,tmpt tgl ,ticket flight sume masih dlm budjet..
Seronok sbb ni first time dlm hidup pak & mak mentua naik flight,kesian pun ada..yela selalu anta aku ngan hubs tiap2 kali outstation kat lcct...diorang merasa tgk dari bawah je..alhamdulillah rezeki diorang kali ni walaupun dekat je destinasinya..

Aku tak letak byk gambar sbb byk lagi nak diedit satu2..and idea pun lom dtg..penat shopping coklat..muahaha..inilah hasil group photo kami disana..rindu lak dgr keriuhan diorang..dah balik,sunyi je rasa rumah..huuu:(

ni tak cukup korum lagi ni,kalau nak bawak sume..kopak poket..haha..insyaallah ada rezeki lebih bolehla bawak tok&geng2 lain
ni pak mentua tlg amek gambo



dayang bunting,the lake of pregnant maiden dlm bahse oghang puteh
pilih2..nak yg di luar or.....

nak yg di dalam?eh,ni dah takde bintik2

ni tuan blog makin debab..va va va~

No comments:

Post a Comment