Pages

Tuesday, November 27, 2012

Durian Crepe

 

Assalamualaikum,
tgk gambar ni pun dah membuatkan aku terbayang rasa dia.
rasa rugi lak beli sikit jer.yep,bukan aku yg buat durian crepe yang sungguh lemak nih..aku beli kat MAHA 2012 yg tengah rancak berlangsung di Mardi sekarang.
Punya lah teringin dgn durian crepe ni.nak harapkan aku buat,beli je durian terus habis..camne lah nak buat kan..hihi..insyaallah if ada kelapangan boleh lah try buat.


dulu aku pernah beli durian crepe ni kat area mines,kedai dia berdekatan dgn kedai donut,big apple.rasa dia memang terbaekk..tapi harga seyes aku dah lupa..maybe around 7-8 rgt?lebih kurang gitu la kot.
yang kat MAHA ni aku beli 5 biji comel jer rm10..taktau lah murah ke tidak,sebab teringin, main amek jer..kuikui
geram mcm bantal
patutlah durian crepe ni menjadi kegilaan sekarang,sesuai utk peminat durian cam aku ni

hep..curi ye



No comments:

Post a Comment