Pages

Monday, September 10, 2012

Perth,nice to see u again^^

As salam..insyaallah lagi 15 hari akan ke perth lagi,tgh menghitung hari..hikhik.
Kali ni kami decide utk tgl area northbridge or lebih specified Brownlea Holiday Apartment,northbridge..northbridge ni ramai nye aku tgk takut sgt nak duduk area nih..If malam2 kita tak lepak area kedai² yg diorang duk mabuk tuh,insyaallah takde masalah.Sebab tempat tinggal kami ni kawasan perumahan.aman & tenteram sahaja,hanya area pekan northbridge sahaja aku rasa org takut nak pi..pernah gak aku try lepak pekan dia bersama hubs & member aku..alhamdulillah,semuanya ok sahaja..so no worries ya.Dah balik nanti insyaallah aku akan bagi review tentang apartment ni.

Itinerary kali ni lebih kepada free & easy. kebetulan ada kerja sikit disana..^_^
Insyaallah kami akan turun ke Albany. Okay preparation utk di tick!^^

Tukar duit- done 
Simple itinerary- 70% done 
Stock makanan-done..kali ke 3 pergi barulah bawak makanan..stock jimat for 12 days 
Eta- done 
Passport-done 
Shopping toiletries-done 
List food that i miss in perth- selesai beli ticket terus buat list.done! Haha 

hmm,rasanya tu je dulu kot.Doakan perjalanan kami berjalan dgn lancar ye

Salam

No comments:

Post a Comment