Pages

Saturday, September 29, 2012

Wildflower festival -Day 5

As salam
Harini excited sgt2 nak pergi Kings Park,sekarang semua wildflower tgh blooming..weather pun nice je.
Bercakap pasal weather,tak kira la kat Aussin ke,kat kedai kebab ke..semua kata today is very nice weather,good for you..honeymoon rite? -sambil mereka buat muka gatai..hahaha,tp pak Aussin tu cakap malay lah..mereka ingat aku ni baru kawin kot,sbb pakai inai..kuikuikui..nak wat cane,inai kat umah satu tube besar,sape lah nak menghabiskannya kalau bukan aku..ok dah merepek ni

Pagi tadi aku siap masak nasi putih & lauk brahim,ayam masak merah..ingat nak picninc sana,tp lapar lak.kami pun laki bini makan sampai kenyang,baru lah keluar rumah.
Gambar seyes byk aku snap,tapi aku letak pic instagram dulu,sebab senang edit pakai phone..gambar dlm slr akan menyusul kemudian.

Esok ada festival apa ntah kat kings park ni,siap ada konsert & jualan booth2 bagai.tapi kami tak pergi sbb esoknya mau turun ke Albany=) Sape2 ada disini boleh lah singgah esok.

Boab tree

itik comel,anak dia gebu2

sedih xdpt gi Geraldton akhirnya terubat dpt tgk carpet berbunga ni kat Kings Park =) =)


Okay,tadi kami mkn di Ararat Kebab,cheese & egg pide dia sangaaaat sedap,silalah pergi ye,highly recommended.Aku tau kedai ni pun sbb Kak Umi bgtau,thank u so much Kak Umi
Sempat gak singgah Kong Oriental,jual asia groceries,kedai dia sebelah Ararat Kebab ni.
.Btw,pada peminat nougat,akhirnya aku dah check ketiga2 kedai oriental,yee seng,chan brother & kong...disahkan oleh aku,haha...Kong oriental lagi murah..aud 25 dollar sahaja berbanding kedai lain 26.95dollar..kat fremantle lagila mahal 27-28dollar,takyah beli.
Okay,ni address Ararat Kebab,tuannya pun baik & peramah.Bila ckp assalamualaikum,satu kedai(4-5org) jawab salam.hehe
dia tingkat bawah sekali,keadaan mall ni mcm food court,ramai student yg suka lepak sini
 gamba tak byk,insyaallah balik Malaysia akan ku update tambah gambar ;)

Broadway Fair Shopping Center
 Nedlands, WA 6009 Australia
Opening Hours
Seven days 10.00am to 10.00pm
Telephone
            08 9389 1063     

No comments:

Post a Comment