Pages

Sunday, February 19, 2012

Biscuit

As salam semua
Bermula lagi hari Isnin,hari yg indah untuk memulakan pencarian rezeki masing².
Aku?tido la pagi² ni,kih kih ..xdelah.Selepas solat aku terus memulakan tugas harian,tanggungjawab sebagai seorang isteri & tanggungjawab kepada client² harus diteruskan.Breakfast pun ala kadar sahaja,biscuit oat & donut..ala kadar la sgt,penuh karbohidrat.

pic cookie je snap,donut tak sempat sejuk da masuk mulut:P



Harini ada 2 client yang aku perlu hantar videonya,so aku & hubby bertungkus lumus nak siapkan secepat mungkin.Printer kesayangan lak buat hal,hantar dekat seminggu,sekali Canon message quotation..cost untuk repair rm500!
baik aku beli baru ye encik Canon..cis cis.


Harini hanya entry pendek,actually aku nak share cerita masa aku di Miri,tapi tergendala sebab entry yang aku save entah hilang ke mana.Gambar pun kena collect balik satu²,merata-rata aku letak..dah tu pakai hp je snap..kes malas nak mengeluarkan camera.

tgn hubs ye,bkn tgnku:P
Ok,sampai sini dulu..ada kerja yg harus dilakukan.Semoga kita semua bersemangat mencari rezeki minggu nih.Caiyok!

No comments:

Post a Comment