Pages

Thursday, February 16, 2012

Happy Anniversary to me ^_^

Assalamualaikum,pada 15.2.2012 genaplah setahun perkahwinan kami.
Actually,masa kami kahwin tu bersamaan dengan Maulidur Rasul,jadi tiap² tahun boleh la kami sambut 2 kali eyh:p
Hadiah ulangtahun pertama,aku bagi hubby gadget & sebiji kek.Alhamdulillah dia suka..hubby lak bagi aku sebentuk cincin,heeee...suka sangat².



Actually masa dia beli cincin tu,ada kejadian yang sangat kelakar,Masa tu aku dengan kakak tengah tgk kedai hp di Alamanda,pastu hubby kata nak beli something,dia nak gerak dulu.

Lepas tu,aku & sis jalan² nak cari pembalut hadiah,tiba² masa aku lalu kedai emas ternampak kelibat yg sangat dikenali.Eh,hubby tgh kusyuk mencari dompet dipoket jeans nya.Wahhh,'faizi nak beli emas la ida..kata aku kepada sis..aku hanya mampu senyum lebar sambil melarikan diri,takut hubby nampak..terus tak jadi suprise..hehe,itula ceritanya


Anyway,aku sangat² bertuah & bersyukur sebab dipertemukan dengan jejaka yg mempunyai banyak persamaan dengan aku.Dah la dua² bongsu,haishh~

Antara persamaan kami,dua² berminat dengan videography,suka kucing,suka melancong(ok,ni la aktiviti yg menjadi kegilaan kami sejak dah kawin) & paling penting dua² suka mkn..huahua





Pengakuan malu² kucheng!
Awak,dulu...masa single & bekerja ngadap pc,hari² rasa lambat berlalu,ckp sorang²..bila nak weekend nih..bila nak weekend nih..aghhh
Awak,sekarang...hari² rasa indah,kejappp je masa berlalu...ehh,dah weekend dahh...huahua

I lob u lah! Semoga kita kekal hingga ke syurga

Notakaki: All the pictures kami(me & my husband)shoot sendiri .Bknnya xde photographer masa tu,cuma saja nak simpan buat kenangan sendiri

No comments:

Post a Comment